A&S Webinaari - 12.5.2020 @ 14:00

Digitaalisten työkalujen osto-opas (in Finnish)

HomeEventsDigitaalisten työkalujen osto-opas (in Finnish)

A&S Webinaari - 12.5.2020

Digitaalisten työkalujen osto-opas (90 min)

A&S Webinaari
Petteri Rapo | Partner, Transfer Pricing Services
 

Tiiviissä (90 min) webinaarissa esitellään, miltä näyttää kansainvälistä liiketoimintaa harjoittavan konsernin verotoiminnon digitaalinen polku (digital journey).

  • Millaisia asioita tulisi ottaa huomioon suunniteltaessa sisäisten toimintojen ja prosessien digitalisaatio- ja automaatioasteen kasvattamista?

  • Miten toteutetaan oman organisaation tarvekartoitus ja mitä hyötyä siitä on digitaalisten työkalujen ostoprosessissa?

  • Mihin asioihin tulisi kiinnittää huomiota eri työkaluja ja ratkaisuja vertailtaessa?

  • Millaisiin sopimusehtoihin tulisi kiinnittää huomiota ostopäätöstä tehtäessä?

  • ​​​​​​​Miten hankittujen työkalujen ja ratkaisujen käyttöönotto toteutetaan onnistuneesti?

Webinaarin lopuksi esitellään muutamia esimerkkejä edustamistamme digitaalisista ratkaisuista verotus- ja siirtohinnoitteluprosessien tueksi (mm. DAC6 -analyysit ja ilmoittaminen, CbCR-raportointi, siirtohinnoittelu-dokumentointi, arvoketjuanalyysit).

Katso webinaarin tallenne!


Share this on Social Media:

Subscribe to A&S Newsletter

By subscribing to our newsletter you’ll receive relevant information on current topics and invitations to our upcoming events.

The contact details are used strictly for communicational purposes. You may change your subscription preferences or cancel the newsletter at any time.