Siirtohinnoittelun kokonaisulkoistus palveluna (TP|BackOffice)
Olemme vuosien varrella huomanneet, että siirtohinnoittelukysymykset ovat pahimmillaan kansainvälistyvän konsernin päivittäisen liiketoiminnan hidasteena ja pahimmillaan jopa kasvun hidasteena. Harvalla yrityksellä on kuitenkaan resursseja tai edes tarvetta palkata täysipäiväistä henkilöä näitä hankalia kysymyksiä ratkomaan.
Edellämainituista lähtökohdista olemme kehittäneet ainutlaatuisen TP|BackOffice-palvelukonseptin, jonka puitteissa tarjoamme asiakkaidemme käyttöön kokonaisen tiimin kokeneita asiantuntijoita juuri tarvitussa laajuudessa ja kaikki konsernin toimintamaat kattaen. Kantavana ajatuksena on korvata yksittäiset toimeksiannot jatkuvalla ja tiiviillä yhteistyöllä, joka tarkoittaa mahdollisimman tehokasta ja synergiaetuihin nojaavaa toimintaa päivittäisten hinnoitteluprosessien ja suunnittelutarpeiden tukemiseksi sekä tarkoituksenmukaisen dokumentaatiotason ylläpitämiseksi.
Kuukausilaskutteisen ja siten täysin ennustettavan palvelukonseptin kautta haluamme olla asiakkaidemme luotettu kumppani: yhden luukun -periaatteella toimiva luottoneuvonantaja ja ulkoistettu, aina saatavilla oleva asiantuntijaresurssi, jonka kautta apua ja tukea on saatavissa pienimmällä mahdollisella kynnyksellä kaikkiin päivittäisen liiketoiminnan yhteydessä esiin nouseviin siirtohinnoitteluasioihin liittyen.
Asiakaskohtaisesti räätälöityyn palvelukokonaisuuteen voidaan siirtohinnoittelun lisäksi sisällyttää myös muita asiantuntijapalveluitamme (laki- ja veropalvelut, taloudellinen neuvonanto). Laajan ja maantieteellisesti kattavan yhteistyökumppaniverkostomme avulla varmistamme, että tarvittaessa asianmukaista paikallista osaamista on käytettävissä kaikissa konsernin keskeisissä toimintamaissa.
Lisätietoja antavat: